חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

הורדת רכב מהכביש

כאשר רכב מגיע לסוף חייו או אינו כשיר יותר לנסיעה, מגיע הזמן להוריד אותו מהכביש. הורדת רכב מהכביש היא תהליך חשוב שיש לבצע בהתאם לחוקים ולתקנות הרלוונטיים בישראל ומוטב לעשות זאת לפי כל השלבים הנדרשים ובעזרתם של מומחים, בעת הצורך. אחת האפשרויות העומדות בפני בעלי רכבים ישנים היא למכור אותם לפירוק בחברה המתמחה בכך, שכן מכירת רכב לפירוק מספקת מענה הולם לסוגיית הורדת הרכב מהכביש תוך התחשבות בהיבטים חשובים כמו שמירה על הסביבה, חיסכון כספי ו"על הדרך" שמירה על איכות הסביבה.

מהם הצעדים הנדרשים להורדת רכב מהכביש?

הורדת רכב מהכביש כרוכה במספר צעדים ומחייבת הכנת מסמכים ספציפיים. ראשית, יש לוודא כי הרכב עומד בקריטריונים להורדה מהכביש, כמו גיל הרכב, מצבו הטכני והיעדר חובות או שעבודים. לאחר מכן, על הבעלים להודיע בכתב למשרד הרישוי על כוונתו להוריד את הרכב מהכביש ולהמציא את המסמכים הנדרשים. בין המסמכים שיש להגיש למשרד הרישוי: טופס הודעה על הורדת רכב מהכביש, רישיון רכב, טופס מכירה/העברת בעלות (במקרה של מכירה לפירוק), תעודת זהות של הבעלים וכן אישור על ביטול או העברת הביטוח. לאחר הגשת המסמכים וקבלת אישור מהרשויות, הרכב יורד רשמית מהכביש והבעלים פטור ממיסי רכב עתידיים.
הורדת רכב מהכביש

מדוע מסירת רכב לפירוק עדיפה במקרה של הורדת רכב מהכביש?

לאחר הורדת רכב מהכביש, חשוב לקחת בחשבון נקודה חשובה. השארת רכב נטוש לאחר הורדתו מהכביש עלולה לגרום למפגעים סביבתיים ובטיחותיים. רכבים נטושים תופסים מקום, מהווים מטרד חזותי, ועשויים אף לעודד ונדליזם. בנוסף על כך, חומרים מסוכנים כמו שמנים ונוזלים למיניהם עלולים לדלוף מהרכב הנטוש ולזהם את הסביבה.

לעומת זאת, מסירת רכב לפירוק מהווה פתרון אחראי וידידותי לסביבה. חברות פירוק רכבים מורשות מוודאות כי הרכבים מפורקים בצורה מבוקרת תוך טיפול נאות בחומרים מסוכנים. חלקים שניתן להשתמש בהם שוב נמכרים כחלפים, ואילו חומרים אחרים ממוחזרים או מושלכים בהתאם לתקנות. בנוסף, ניתן לקבל תמורה כספית עבור מכירת הרכב לפירוק, דבר שהופך את התהליך לכדאי יותר מבחינה כלכלית.

 

כיצד הורדת רכב מהכביש ומסירתו למחזור תורמת לשמירה על איכות הסביבה
הורדת רכב מהכביש ומסירתו למחזור בחברת פירוק מורשית תורמת רבות לשמירה על איכות הסביבה. רכבים מכילים מגוון רחב של חומרים, רבים מהם מזיקים כמו שמנים, נוזלי קירור, חומרי בידוד ופלסטיק. כאשר רכב נטוש מתפורר, חומרים אלה עלולים לחלחל לקרקע ולמקורות מים, ולגרום לזיהום ולנזקים סביבתיים ניכרים.

חברות פירוק רכבים מיומנות בטיפול בחומרים מסוכנים ובמחזור נכון של כל מרכיבי הרכב. במהלך תהליך הפירוק, נוזלים מזיקים מנוקזים ומטופלים כראוי, ואילו חלקי מתכת, פלסטיק וזכוכית ממוינים וממוחזרים. שימוש חוזר בחומרים ממוחזרים מפחית את הצורך בכריית חומרי גלם חדשים ומסייע בשימור משאבים טבעיים. בנוסף, הפחתת מספר הרכבים הנטושים מונעת זיהום ויזואלי וסביבתי.

כיצד מכירת רכב לפירוק לאחר הורדתו מהכביש עוזרת לחסוך כסף
כאשר רכב ישן מתקרב לסוף חייו, בעליו עומדים לעתים קרובות בפני דילמה: האם להשקיע כסף בתיקונים יקרים כדי להאריך את חיי הרכב או להוריד אותו מהכביש. תיקונים נרחבים במערכות מרכזיות כמו מנוע או תיבת הילוכים עשויים לעלות אלפי שקלים ולא תמיד כדאיים כלכלית ברכב שערכו נמוך. מכירת הרכב לפירוק, לעומת זאת, מציעה פתרון חסכוני יותר.

חברות פירוק רכבים מציעות מחיר הוגן עבור רכבים ישנים, גם אם הם אינם במצב נסיעה. התמורה הכספית ממכירת הרכב לפירוק עשויה לא להתקרב לעלויות התיקון הגבוהות הנדרשות כדי להחזירו למצב כשיר לנסיעה. כמו כן, מכירה לפירוק חוסכת לבעלים את ההוצאות השוטפות הכרוכות בהחזקת רכב ישן, כמו ביטוח וטסט. הכסף שנחסך יכול לשמש כמקדמה לרכישת רכב חדש יותר או למטרות אחרות, ולכן מכירת רכב ישן המיועד להורדה מהכביש לחברת פירוק היא אפשרות כדאית מבחינה כלכלית.

הרכב שלכם ירד מהכביש ואתם תוהים למי לפנות?
איזי פירוק רכבים היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה בפירוק רכבים שירדו מהכביש ומציעה, עבור מכירתם לה, הצעה משתלמת וכדאית ובעיקר הזדמנות ליהנות מפתרון שנכון לכל הצדדים. מעוניינים בפרטים נוספים על השירות? צרו קשר בטלפון 058-5900900. נשמח לעמוד לרשותכם.

חייגו עכשיו וקבלו מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900 | זמינים 24 שעות שירות בכל חלקי הארץ!

צרו איתנו קשר בכדי לשמוע יותר פרטים.

חברתנו מתאפיינת במתן שירות אמין, אדיב, מקצועי ומהיר אנו מספקים הכוונה וייעוץ בחינם ע"י צוות מומחים ומקצוענים, לשירותך זמינים 24 שעות ביממה! (למעט שבת)