חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכבים לפירוק באר שבע והסביבה

אחד המצבים היותר בעייתיים מבחינת בעל רכב כל שהוא, הוא המצב שבו הרכב עבר תאונה רצינית, שהפכה אותו למושבת. במצב הזה, כל מה שנשאר לעשות הוא לקבל את התגמול שמציעה חברת הביטוח, ולהציע את הרכב למכירה למומחים לדבר, הקונים רכבים לפירוק. גם במצב שבו הרכב התיישן, והתיקון שלו עלו לעלות יותר ממחיר הרכב עצמו, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להיפטר ממנו.
מה זה טוטאל לוס ומתי רכב כל שהוא מאבד למעשה את הערך שלו? מדוע חשוב למכור רכב בסמיכות למועד הזה? מי קונה רכבים לפירוק באר שבע והסביבה ובכלל?

טוטאל לוס והאפשרות להשתמש ברכב

אחד העקרונות החשובים ביותר בכל הקשור ברכב, הוא הצורך בשמירה על הביטחון והבטיחות של הנוסעים ברכב מצד אחד, ושל נוסעי רכבים אחרים או הולכי רגל, החשופים לפגיעת רכבים מצד שני. רכב נחשב לבטיחותי, כל עוד כל החלקים הנוגעים לבטיחות שלמים, מורכבים כיאות ומתפקדים. זאת בדיוק הסיבה לטסט התקופתי הנערך לרכב פעם בשנה, או פעם מחצי שנה, תלוי בסוג הרכב ובוותק שלו על הכביש.
כאשר רכב נפגע בתאונה, הוא נבדק על ידי שמאי עוד לפני ביצוע התיקון. אם השמאי מעריך, על פי אמות מידה נוקשות וקבועות מראש, שרכב ניתן לתיקון, הוא קובע את שווי ההחזר שבעל הרכב יקבל.
לחילופין, שמאי הרכב יכול להכריז על רכב שהוא מושבת – משמע לא שווה לתקן אותו.
רכב מוכרז טוטאל לוס (TOTAL LOSS), כאשר עלות התיקון של כל התקלות המצטברות בו, גבוהה מסך של 60% מערך הרכב כפי שנקבע במחירון.
עם ההכרזה, יעביר ביטוח הרכב את הסכום שנקבע כערך הרכב, על פי מחירונים מוגדרים מראש.

מכירת רכב שהוכרז אבדן גמור

רכב שהוכרז טוטאל לוס הוא למעשה רכב שאסור בשימוש. לפיכך, לא ניתן להזיז אותו מהמקום שבו הוא נמצא, אלא באמצעות גרר. עיריות רבות נוהגות לקנוס נהגים המשאירים רכבים מקולקלים לצידי מדרכות או בתך חניות ציבוריות. זאת, כיון שעם הזמן הופך הרכב הבלתי שמיש למפגע בטיחותי.
אם יש לך רכב לפירוק, זה הזמן להיפטר ממנו איזי קונה רכבים לפירוק באר שבע והסביבה ובמקומות רבים נוספים בישראל. כדאי ליצור קשר כעת ולחסוך קנסות וזמן, באמצעות מכירת הרכב.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.