חייגו עכשיו וקבל מחיר הוגן וכסף מזומן ביד: 058-5900900

קונה רכב לפירוק בהרצליה

אף שמדינת ישראל בולטת במספר הרכבים לנפש הנרכשים מדי שנה, ואולי דווקא בעקבות כך, מספר המכוניות הישנות הנעות בכבישי הארץ הוא גדול ממה שניתן לשער בתחילה. המספר הכולל של רכבים הוא קרוב לשלושה וחצי מיליון (3,500,000). מתוך המספר הזה, יש מאות אלפי רכבים ישנים במצב בעייתי, שעדיין נעים בכבישים. בנוסף, יש כמה עשרות אלפי רכבים שפשוט עומדים ומחכים לפירוק או גריטה. מה הקשר בין מספר המכוניות למספר הרכבים הישנים? איזה תועלת צומחת מפירוק רכבים ישנים? מי קונה רכב לפירוק בהרצליה בפרט ובישראל בכלל, בתנאים הטובים ביותר? כל התשובות – בהמשך.

גידול במספר הרכבים והשפעה על רכבים ישנים

הקשר בין הגידול במספר כלי הרכב בישראל לבין מספר הרכבים הישנים הוא ברור: מי שקונה רכב חדש, מעוניין בדרך כלל להיפטר מהרכב הישן. ככל שמספר הרכבים יד שנייה ושלישית גדל, כך יורדים המחירים, ומתאפשר גם למי שאיננו בעל אמצעים לרכוש רכב. רמת התחזוקה יורדת, וכך קורה שמספר כלי רכב גדול מועמד לפירוק.
בשנים האחרונות חל גידול ברכישת כלי רכב חדשים בשיטת הליסינג. אחת ההטבות שהוצעו לרוכשים רכב חדש, היא קניית הרכב הישן. כך צברו חברות הליסינג מספר גדול של כלי רכב, שהוצעו גם הם למכירה במחירים נמוכים. גל ההיצעים הזה תרם גם הוא לגידול במספר כלי הרכב הישנים, שפשוט נזנחו לטובת רכישת רכב משנתון חדש יחסית,במחיר נמוך.

פירוק רכבים ישנים והתועלת שבצידו

פירוק רכבים ישנים טומן בחובו תועלת בכמה מישורים: הראשון – פינוי מקום על הכביש. פירוק רכבים מקטין למעשה את מספר הרכבים בכביש, מה שעשוי להקל על התנועה בצורה משמעותית. רכב כזה תופס, מן הסתם, גם מקום חניה הדרוש לרכב אחר. המישור השני הוא גידול במספר החלפים לרכב, שעשוי לסייע בהורדת מחירי החלפים בישראל. זאת, במיוחד לאור העובדה שחלקי חילוף נמכרים כיום במחירים גבוהים מאד, יחסית לכל מקום אחר בעולם.
אם יש לך רכב ישן לפירוק, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת. איזי קונה רכבים לפירוק בכל הארץ, במחירים הוגנים ובתשלום מהיר.

נשמח לשמוע מכם, הישארו בקשר

לשירותך זמינים 24 שעות ביממה!
לקבלת הצעת מיידית חייגו אלינו
058-5900900 וקבלו מחיר ושירות ללא תחרות כולל גרירה.